Monday, May 16, 2005

風馬牛不相及
好似未有人從這個角度去觀賞Enzo Ferrari,我就很喜歡這個角度去欣賞它。
從設計和藝術角度而言,菱角銳角加圓形,有點風馬牛不相及。更,陰體內有陽;陽體內有陰。但大廠既然是大師級,它必定能把沒關系的東西協調得令人沒有話說。我以前有一位教授,和以前外國一位老闆,都是沒有能力諗到汽車設計才跑去諗建築的,他們都常說汽車設計比建築難很多很多。 (大部份 architects & designers 都是汽車狂迷者)

我雖沒有把它和建築作出比較,但相信亦是一門很高深的學問。自問研究、觀賞、和體驗汽車已有三十多年,但所知的只是小小皮毛罷。

Comments:
你對車既認識點止皮毛甘少呀!我係你身上學到很多很多對車既認識!多謝popeye大哥!米高字!
 
哇!乜野風吹到老朋友來幫襯小店。
這次上海F1之旅,正到死。下次珠海站有無意思一齊玩。
 
我梗係想啦!不過時間唔知就唔就到,就到的話一定跟你一齊去架!我有時會開下你個日記睇下,感受下,有時睇你既文章都有點兒好似身同感受,嘻嘻!當然小弟文章一定好差,好差,我有時奕會回味下你當年講車經,我又翻下你上年曾經寫過既車經,好有味!老朋友米高!
 
Popeye 大大哥,你要開開心心,健健康康oY,因為咁先至可以長命百歲嘛!何解?研究?三十幾年先至得oD皮毛,咁豈?是要多oD三十幾年至夠嗎?!嘻嘻!;-D (支持!支持!)
 
我人生活到今天已經是無憾了,若然今天離開世上我應該沒什麼放不下了。所以我工作時工作到顛,遊戲時遊戲到狂。
每星期天清早六點,一定會同幾個寶貝兒在公路上熱身,獨個兒享受清晨的空氣洗淨我心靈,一直飛馳到十月一時才回家family day
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?